You are here: Home / Blogs / Brittney Skye's blog / Brittney Skye's UFC 83 Picks

Brittney Skye's UFC 83 Picks

    Sat, 2008-04-19 14:31 — Brittney Skye

    Brittney Skye does it again with her UFC picks!

    HI FUCKERS...OK, I KNOW ITS LAST MINUTE BUT AT LEAST I FUCKING DID IT... LOL... GOT A BUSY WEEKEND HERE SO IM TOTALLY MAKING AN EFFORT HERE TO GET THIS SHIT UP SO APPRECIATE!!!! LOL.... KING OF THE CAGE TONIGHT AT THE SHRINE... DIRT NASTY AT THE ROXY.... A LIL RAINBOW ROOM ACTION AFTER...BOOYA... IM EXCITED!!!!! ANYWAY, HERE'S MY QUICK PREDICTS FOR TONIGHT..... DUDE, WHATS THIS SHITTY WEATHER ABOUT TOO??? YUCK!!! I WAS HOPING TO WEAR A HOT LIL DRESS AND BOOTS TONIGHT TOO... NOW IM STUCK IN JEANS AND A SLUTTY TOP!! UGGGH!!! LOVE YA FUCKS!!! OH, AND IM NOT GOING TO HAVE TIME TO SEE THE SARAH MARSHALL FLICK TILL MONDAY, LET ME KNOW HOW IT IS!!!! XOXOXOXO LOVE YA BRITT

    UFC 83 - Serra vs. St-Pierre 2 (April 19, 2008)

    -Matt Serra vs. Georges St-Pierre (Welterweight Title Bout)

    DUDE, SERRA IS GOING DOWN!!! PAYBACKS A BITCH!!! GSP IS GONNA FUCK SHIT UP!!!!
    -Rich Franklin vs. Travis Lutter (Middleweight Bout)

    FRANKLIN.... I WANNA SEE A ONE HIT WONDER TONIGHT, LIKE THE QUARRY KNOCKOUT( SORRY NATE) BUT IT WAS AMAZING, I WANNA SEE THAT IN RICH TONIGHT!!!

    -Nate Quarry vs. Kalib Starnes (Middleweight Bout)

    NATE IS GONNA KICK SOME ASS.....( HOPEFULLY NOT MINE FOR MENTIONING THE KILLER KNOCKOUT HE TOOK)

    -Michael Bisping vs. Charles McCarthy (Middleweight Bout)

    BISPING, IM A FAN, WHAT CAN I SAY???!!! AND HE KICKS ASS THAT ARROGANT PRICK BUT I LOVE WATCHING HIM AND HIS ATTITUDE IS A BONUS IN MY BOOK

    -Mac Danzig vs. Mark Bocek (Lightweight Bout)

    I'LL SAY MAC...TOLD YOU I HAVE A THING FOR ASSHOLES, NO PUN INTENDED

    -Jason MacDonald vs. Joe Doerksen (Middleweight Bout)

    IM GOING WITH MACDONALD

    -Sam Stout vs. Rich Clementi (Lightweight Bout)

    STOUT'S MY BOY!!! HE'S GONNA FUCKING BRING IT!!!

    -Kuniyoshi Hironaka vs. Jonathan Goulet (Welterweight Bout)

    IM GOING WITH GOULET SINCE HE'S CANADIAN AND AT HOME.... CANT LOSE AT HOME....

    -Alan Belcher vs. Jason Day (Middleweight Bout)

    BELCHER....

    -Cain Velasquez vs. Brad Morris (Heavyweight Bout)

    WHO????????? ILL SAY CAIN BUT FOR NO PATICULAR REASON

    -Ed Herman vs. Demian Maia (Middleweight Bout)

    IM GONNA SAY HERMAN BUT I THINK IT WILL BE A TOUGH FIGHT!!!!

    K, IM OUTTIE..... GOT GO HIT UP THE MALL AND TAN, ALL THAT FUN GIRLIE SHIT WE DO!!!!! LOVEN YOU!!!!! ENJOY YOUR DAY!!!! IM SHOOTING SOME JACK OFF MATEERIAL TOMORROW SO GET THOSE COCKS READY.... CANT WAIT TO TELL YOU ALL HOW IT GOES AND SHOW YOU MY NEW PICS!!!! XOXXOXOXOXO BRITT SKYE BITCHES!!!!!

    Fight Shop

    OTM - Biohazard Rash Guard
    $64.99
    Built to Fight - Pro Thai Style...
    $74.99
    XLC 240 Gi Summer GI White Front
    XLC 240 Gi Summer GI
    $97.99
    Pan American BJJ 2005
    $39.99

    Who's Online

    edwardk
    There are currently 1 user and 43 guests online.

    Who's New

    Jkymera
    Mercenary92
    TheRockBJJ
    Scottgillis1118
    Adam Carter
    Daviidp10
    ramvjr
    angela.sauermann.ca
    thelastelementsem
    Ruscio
    johnt13
    JayPagesJJCTA
    piousjr@hotmail.com
    Turtlejitzu
    jonno.nickson
    sethwilliambrown
    mquintanilla1
    michelleciociola
    rubentodd
    thheffelfinger

    Tag Cloud

    view counter
    Fighters Only Issue 59
    view counter